пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Заняття з дітьми



 
 

Конспект заняття з малювання з дітьми молодшого дошкільного віку.














Конспект заняття з малювання
з дітьми молодшого віку

Тема. День народження Синьої Фарби.

Мета. Вчити відтворювати короткими лініями краплі дощу, правильно тримати пензлик у робочій руці, спонукати дітей до елементарних творчих проявів, до власного самовираження.Формувати уявлення про синій колір. Розвивати спостережливість, потребу передавати свої враження від побаченого, чуття ритму. Виховувати інтерес до образотворчості, бережне ставлення до фарби.

Матеріал: альбомний аркуш з контурним зображенням хмаринки (для кожної дитини),синя фарба, парасолька, лялька – королева Синя фарба,

Попередня робота. На прогулянці називати найвиразніші ознаки осінньої погоди: йде дощ, дме вітер. Музика: слухання та підспівування пісні „Дощик". Рухлива гра „Сонечко ідощик".

Хід заняття.

І. Організаційний момент.

Появлення повітряної кульки
  Діти, подивіться, що нового з'явилося у нашій групі? (Повітряна кулька)
Яка вона красива! Велика чи маленька? А якого кольору? А форми?..(відповіді дітей)
  - У нашої синьої кульки ще є ниточка, до якої щось прикріплено?   (Лист) Ви ще не вмієте читати, тому я прочитаю листа сама:
«Дорогі діти! Запрошую вас на мій День народження. Ваша Королева – Синя фарба».
 - Поїдемо на День народження? Але давайте спочатку подумаємо, що будемо дарувати (обговорення )

ІІ. Основна частина.

 Вправа «Їдемо у гості»
Тоді сідаємо у потяг і їдємо (переїздять в святково прикрашений куточок образотворчої діяльності, сідають на стільці).
 Ось ми і приїхали. Це – Королівство Фарб. Подивіться—  нас уже зустрічають. Як ви гадаєте – хто це?( Королева Синя фарба). Давайте привітаємося з нею.

Вправа з кольором
  Діти, подивіться , яка Королева красива – уся синього кольору. У неї такі   красиві  круглі…(очі),   великий…(бант)  і довге…(волосся).
– Як ви гадаете, вона тепла чи холодна? ( діти торкаються – холодна). Так, вона холодна, як дощик із хмарки.

Вправа зі звуком
- Давайте послухаємо її голосок (звучить шум дощу в аудіозаписі). На що він схожий?
- А щоб розвеселити Синю фарбу, давайте намалюємо їй дощик і подаруємо Королеві наші малюнки!

Розглядання зразка.

– Діти, що намальовано на малюнку? (дощик) Звідки він йде?( з хмарки). Дощик зображено тонкими лініями, які проведені зверху вниз, ось так (показ проведення ліній вихователем).

Вправа «Намалюй у повітрі»
- Діти, давайте візьмемо пензлики правильно та спробуємо у повітрі намалювати дощик зверху вниз. (Діти декілька разів проводять у повітрі лінії зверху вниз).

ІІІ. Перетворювальна діяльність.

Самостійна робота дітей.

– Старайтеся намалювати дощик гарний, щоб нашій Королеві Синій фарбі сподобались ваші малюнки. Тоді ми з нею ще не раз зустрінемось.
Якщо дитина не засвоїла показаний рух, можна використати показ її рукою на окремому аркуші паперу.
  Мені здалось, що у нас відразу стало якось сумно.  Давайте   включимо веселу музику,   як  на справжньому Дні народженні. Може сонечко загляне до нас.

ІV. Підсумок.

В кінці заняття малюнки вішаються на стенді.
  Діти, який гарний дощик у нас вийшов. Усі старалися зробити гарні подарунки. Вони дуже сподобались Синій Фарбі.
  На прощанняя Синя Фарба хоче з вами пограти в гру  «Сонечко і дощик».

Рухлива гра « Сонечко і дощик».


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.