понеділок, 3 червня 2019 р.

Нетрадиційні техніки малювання в спільній діяльності дітей та батьків.



Малювання є важливим засобом естетичного виховання: воно дозволяє дітям висловити своє уявлення про навколишній світ, розвиває фантазію, уяву, дає можливість закріпити знання про кольори, форму. У процесі малювання в дитини вдосконалюється спостережливість, естетичне сприйняття, естетичні емоції, художній смак, творчі здібності, вміння доступними засобами самостійно створювати красиве.


Нам дорослим, необхідно розвинути в дитині почуття краси. Саме від нас залежить, якою - багатою чи бідною, - буде її духовне життя. Щоб прищепити любов до образотворчого мистецтва, викликати інтерес до малювання, можна використовувати й нетрадиційні засоби зображення. Таке нетрадиційне малювання доставляє дітям безліч позитивних емоцій, розкриває можливість використання добре знайомих їм предметів в якості художніх матеріалів, дивує своєю непередбачуваністю.

   Організуйте дитині робоче місце так, щоб дитині було зручно не тільки сидіти, але і стоять, а іноді і рухатися навколо аркуша паперу. Адже малювати можна як завгодно, де завгодно і чим завгодно!

Дружите зі своєю дитиною. Намагайтеся зрозуміти, що її радує, що засмучує, до чого вона прагне. Попросіть її розповісти, що  вона хотіла зобразити. І не забувайте, що дитина чекає від вас похвалу. Їй дуже хочеться, щоб її робота сподобалася вам, дорослим. Радійте її успіхам, і ні в якому разі не висміюйте юного художника в разі невдачі. Не біда, вийде в наступний раз!

Один з улюблених способів нетрадиційного малювання: малювання долонькою - дитина опускає в гуаш долоньку або забарвлює її за допомогою пензлика і робить відбиток на папері.

   Відбиток печатками з картоплі - дитина опускає печатку у фарбу і завдає відбиток на папір. Відбиток зім'ятим папером - дитина опускає зім'ятий папір у фарбу і завдає відбиток на папір.

   Монотипія предметна - дитина складає аркуш паперу вдвічі і на одній його половині малює половину зображуваного предмета. Після малювання кожної частини предмета, поки не висохла фарба, лист знову складається навпіл для отримання відбитка. Потім зображення можна прикрасити.

   Кляксография з трубочкою - дитина зачерпує пластиковою ложкою фарбу, виливає її на лист, роблячи невелику пляму. Потім на цю пляму дме з трубочки так, щоб її кінець не торкався ні плями, ні паперу. При необхідності процедура повторюється. Відсутні деталі домалювати.

   Відбитки листя - дитина покриває листок дерева фарбами різних кольорів, потім прикладає його до паперу забарвленою стороною для отримання відбитка. Кожен раз береться новий листок.

   Монотипія пейзажна - дитина складає лист навпіл. На одній половині аркуша малює пейзаж, на інший виходить його відображення в озері. Пейзаж виконується швидко, щоб фарби не встигли висохнути. Половина аркуша, призначена для відбитка, протирається вологою губкою. Вихідний малюнок, після того як з нього зроблений відбиток, пожвавлюється фарбами, щоб він сильніше відрізнявся від відбитка.

   Люблять діти малювати і мильними бульбашками, і зубною щіткою, і ватою, і ступнями, і пластиліном, і чим тільки можна, всім, що вам попадеться в руки.
   Дерзайте, фантазуйте! І до вас прийде - радість творчості, подиву і єднання з вашими дітьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.